خرید اینترنتی شیر توپی و کنتور گاز با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این سایت امکان پذیر است. جهت آشنایی با این دو محصول و کاربرد هایی که دارند با مقاله زیر همراه باشید.

قیمت بال ولو گازی

خرید شیر های توپی

شیر های توپی یکی از پرکاربرد ترین شیر آلات در صنعت هستند. به شیر های توپی بال ولو نیز گفته میشود. بال ولو ها برای بسته و باز کردن جریان ها در صنعت پتروشیمی کاربرد دارند. در شیر های توپی با یک چرخش نود درجه جریان باز و بسته میشود. ساختار شیر های توپی محکم است و نیازی به نیروی گشتاوری بالا ندارد.

شیر های توپی صرفا برای قطع و وصل جریان کاربرد دارند بنابراین در تنظیم و کنترل جریان ضعیف هستنند. بنابراین شیر های توپی برای تعدیل جریان ساخته نشده اند. نمیتوان از شیر های توپی برای عبور مایعات و جامدات استفاده کرد. بنابراین به شیر های توپی شیر های گازی گفته میشود.

تمیز کردن شیر های توپی دشوار است. در بال ولو ها زمانی شیر باز است که اهرم آن هم تراز لوله باشد. و زمانی که اهرم عمود بر لوله ست شیر بسته میشود. اگر شیر در این دو وضعیت نبود در حالت نیمه باز و تعدیل است. شیر توپی درون خود دارای یک قسمت کروی به نام توپی است.

توپی شیر دارای یک مجرا میباشد که اگر با دو انتهای شیر هم تراز وشد جریان آزادانه عبور میکند و هنگامی که این مجرا با انتهای شیر عمود باشد شیر بسته است. نوعی شیر به نام شیر دروازه ای در بازار وجود دارد که عملکرد آن کاملا با شیر توپی متفاوت است. شیر توپی به کمک توپی خود جریان را قطع و وصل میکند در حالی که شیر دروازه ای به کمک دو عدد دیسک این کار را میکند.

خرید بال ولو گازی

انواع شیر های توپی

شیر های توپی نسبت به شیر های گلوب از دقت کمتری برای کنترل جریان سیالات برخوردارند. اگر شیر توپی به مدت زیاد در حالت نیمه باز قرار گیرد آسیب میبیند. نوعی شیر توپی به نام شیر فلوتینگ وجود دارد که در آن یک توپی در مایع شناور است. طراحی شیر های فلوتینگ سبک و اقتصادی است. در شیر های فلوتینگ امکان باز و بسته کردن جریان به صورت دو طرفه را فراهم میکنند.

شیر های ترونیون نوعی دیگر از شیر های توپی هستند که در اندازه های بزرگ قابل تولید میباشند. شیر های توپی در دو نوع ورودی بالا و ورودی جانبی در بازار هستند. شیر های توپی ورودی بالا ساختاری یکپارچه دارند اما شیر های ورودی جانبی طراحی شان دو تکه یا سه تکه است.

فروش کنتور گاز

خرید اینترنتی کنتور گاز

کنتور های گاز ابزاری برای اندازه گیری جریان حجمی گاز میباشند. کنتور های گازی در طراحی های مختلفی تولید و عرضه میشوند. تا دهه 1970 کنتور ها را در داخل مجتمع ها نصب میکردند اما بعد از گذشت زمان نصب کنتور ها خارج از خانه ها صورت گرفت. البته هنوز هم در خانه های قدیمی کنتور ها داخل خانه قرار دارند.

کنتور گاز دیافراگمی، کوریلیس، چرخشی یا روتاری، توربینی، اوریفیس و فراصوتی یا التراسونیک نمونه هایی از انواع کنتور های گاز هستند. کنتور دیافراگمی یکی از متداول ترین کنتور های مورد استفاده در صنعت است. در این کنتور دو یا چند محفظه کوچک به همراه دیافراگم وجود دارد. حرکت خطی دیافراگم در کنتور دیافراگمی عامل اصلی جریان است.

کنتور گاز چرخشی برای اندازه گیری جریان گاز با حجم و فشار بیشتر طراحی شده است. چرخش روتور ها در کنتور باعث ایجاد یک جریان مداوم گازی میشود. در کنتور گاز توربینی یک توربین کوچک در داخل کنتور وجود دارد که با چرخش توربین جریان گاز هدایت و کنترل میشود.

در این سایت شما عزیزان میتوانید با تماس با مدیر فروش از قیمت کنتور و شیر های توپی اطلاع یابید.