مرکز فروش تجهیزات نفت و گاز با ورود جدی به این حوزه در زمینه ساخت تجهیزات ثابت نظیر انواع مبدل های حرارتی، مخازن تحت فشار، راکتورها و انواع فیلتر و هیترهای گازی، پروژه های متعددی در این زمینه برای مجتمع های عظیم پالایشگاهی، پتروشیمی، نیروگاهی و سایر صنایع انجام دهد.

انواع تجهیزات پتروشیمی

لیست انواع تجهیزات پتروشیمی که به عنوان تجهیزات فرآیند شناخته می‌شوند، به این گونه که هر تجهیز فرآیندی برای انجام یک کار خاص طراحی شده است. تجهیزات به کار رفته در پالایشگاه و پتروشیمی برای کاربردهای مختلفی مانند ذخیره سازی، کنترل جریان و نگهداری واکنش های شیمیایی به کار برده می‌شوند. تجهیزات پتروشیمی به دو دسته کلی تقسیم می شوند:

  1. تجهیزات ثابت
  2. تجهیزات دوار

تجهیزات ثابت به هر قطعه ای از تجهیزات فرآیند گفته می شود که هیچ حرکتی نداشته باشند. به این تجهیزات که گاهی تجهیزات استاتیک هم گفته می شود شامل: مبدل های حرارتی، پایپینگ، تانک های ذخیره سازی، شیر، دستگاه های کاهنده فشار، بویلر، کوره و هیتر، خطوط لوله و تجهیزات دوار به طور کلی به تجهیزات پردازشی گفته می‌شود که حرکت یا چرخش دارند. این تجهیزات اغلب برای پردازش مایعات در سیستم‌ها مورد استفاده قرا شامل: ر می گیرند.توربین، پمپ، کمپرسور، موتور، گیربکس

طراحی ایستگاه گاز

تجهیزات نفت و گاز از کجا بخرم

برای خرید تجهیزات نفت و گاز میتوان به شرکت همتا صنعت پتروپالایش مراجعه کنید که به عنوان یک شرکت ایرانی به منظور تامین قطعات، تجهیزات و مواد شیمیایی از اواخر سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را با هدف تامین نیازهای صنایع کشور خصوصا صنایع نفت، گاز و پتروشیمی با شناسایی ارزیابی و استفاده از توانمندی شرکتهای داخلی و حمایت از توسعه منابع داخلی آغاز نمود.

قیمت تجهیزات نفت و گاز

قیمت تجهیزات نفت و گاز با توجه به نوع کاربری و جنس و سایز آن ها متفاوت می باشند. لازم بذکر است که قیمت تجهیزات با توجه به شرکت سازنده و کیفیت تولید آن ممکن است نسبت به برندهای دیگر متفاوت می باشد. برای دریافت لیست قیمت با کارشناسان پایپینگ شرکت راد پایپ تماس بگیرید.