فروش بال ولو گازی در ایران در این سایت به صورت اینترنتی انجام میگیرد. جهت اشنایی بیشتر با شیر های توپی یا بال ولو ها مقاله زیر را مطالعه کنید.

فروش بال ولو گازی

خرید اینترنتی شیر توپی

شیر های توپی بر اساس طراحی بدنه و توپی های موجود در آنها طبقه بندی میشوند. بال ولو ها شیر هایی هستند که برای قطع و وصل کردن جریان با چرخش نود درجه ای میباشند. این نوع شیر ها نسبت به همسانان خود دارای قابلیت ها و کاربرد های بیشتری میباشند.

این کاربرد به دلیل دوام بالا و آب بندی خوب شیر های توپی میباشند. این شیر ها توسط توپی معلق در آن ها باز و بسته میشوند. بال ولو ها مقاومت بیشتری نسبت به جریان های آلوده دارند. بال ولو ها دسته ای دارند که با چرخش آن فشار سیال عبوری کم و زیاد میشود. نوعی از شیر های توپی به نام شیر های توپی کنترلی نیز وجود دارد که کمتر رایج میباشد.

در شیر های توپی هنگامی که اهرم شیر در یک مسیر با خط لوله باشد شیر باز است. هنگامی که اهرم عمود بر خط لوله قرار گیرد شیر بسته است.

فروش بال ولو گازی

فروش بال ولو درجه یک

شیر های توپی از نظر تفاوت بدنه به سه دسته تقسیم میشوند: شیر های توپی با بدنه جوشی، شیر های ورودی بالا و ورودی کناری.

در شیر های توپی ورودی کناری توپی شیر از طرفین شیر وارد میشود. در این نوع شیر توپی برای تعمیر توپی باید توپی را از خط لوله جدا کنیم. هنگامی که بخواهیم به قسمت سیت یا نشیمنگاه شیر توپی ورودی کناری دست پیدا کنیم باید قسمت بالایی شیر را جدا کنیم.

در شیر های توپی هر چه مقدار اتصالات کمتر باید احتمال نشتی کاهش می یابد. شیر توپی به بدنه جوشی شیری است که تمام بدنه ی آن جوش داده شده است و هیچ گونه پیچ و مهره ای ندارد. این نوع بال ولو مقاومت و استحکام بیشتری دارد. این نوع شیر توپی دارای سبک ترین بدنه و کمترین نشتی در بین انواع دیگر است.

ارزان ترین مدل شیر توپی بال ولو یک تکه است. شیر توپی یک تکه دارای بدنه یکپارچه ای است. شیر توپی یک تکه برای مصارف بی دردسر به کار برده میشود. در این شیر دو قسمت توپی را در بر میگیرند و با جوش متصل شده اند.

در شیر های توپی دو تکه برای تعمیر یا تمیز کردن شیر باید حتما از خط لوله جدا شود. شیر های توپی سه تکه همان گونه که از نامشان پیداست از سه تکه مجزا تشکیل شده اند. یکی از مزیت هایی که شیر توپی سه تکه نسبت به یک تکه و دو تکه دارد این است که برای تعمیر کردن یا تمیز کردن لازم نیست شیر را از خط لوله جدا کنیم.

فروش بال ولو گازی

قیمت شیر توپی

شیر های توپی از نظر توپی درون آن ها به چند دسته تقسیم میشوند. یکی از این دسته ها شیر توپی فلوتینگ است. در طراحی مدل شیر توپی فلوتینگ، توپی در حالت شناور قرار دارد. این توپی قابلیت جابه جا شدن میلیمتری دارد. در شیر فلوتینگ نشیمنگاه شیر ثابت است.

شیر توپی ترونیون یکی دیگر از انواع بال ولو ها میباشد. این نوع شیر توپی دارای قطر زیاد و فشار بالا هستند. شیر توپی ترونیون به گشتاور کمتری احتیاج دارد و قیمت بالاتری دارد. در این شیر توپی از چهار جهت به بدنه متصل شده است و نشیمنگاه آن قابلیت جا به جایی دارد.

شیر های توپی یکی از پر کربرد ترین نوع شیر در میان همسانان خود است. این شیر ها دارای کاربرد های خانگی و صنعتی میباشد.

تمام شیر های استفاده شده در منازل و سینک ها از نوع شیر توپی میباشند.

در این سایت شما میتوانید با ارتباط با مدیر فروش شیر توپی مورد نظر خود را سفارش دهید.