سایت پترونامور مرکز فروش شیر ایمنی قطع کن میباشد که این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در انواع مختلفی عرضه میکند. برای آشنایی با شیر ایمنی قطع کن و کاربرد آن مقاله زیر را مطالعه نمایید.

خرید شیر قطع کن

قیمت شیر ایمنی قطع کن

در تجهیزاتی که رگلاتور در آن ها وجود دارد، در صورت خرابی رگلاتور ممکن است تمام قطعات دیگر دچار مشکل شوند. به همین علت از شیر اطمینان و شیر ایمنی قطع کن استفاده میشود. شیر ایمنی قطع کن دارای یک پنل کنترل است که به محض ورود رگلاتور به فشار غیر مجاز سریع دستور قطع جریان را صادر کرده و مانع ادامه جریان میشود. در پالایشگاه ها نیز اگر فشار خطی رگلاتور و فشار شبکه توزیع سیال کاهش یابد، عملکرد قطع خودکار توسط شیر ایمنی قطع کن صورت میگیرد.

شر ایمنی قطع کن تشکیل شده از قسمت های مختلفی است ککه شامل پین ریست کننده، کانکشن، دیافراگم اطمینان، پیچ تنظیم، مسدود کننده، واشر آب بندی، دستگیره محافظ، پوشش و بدنه شیر. انتخاب نوع مناسب شیر قطع کن بستگی به محیط، دما، دامنه، فشار و اندازه و وزن دارد. شیر های ایمنی قطع کن همیشه برای تشخیص یک اتفاق خطرناک مانند جریان خطرناک سیال یا فشار غیر مجاز به کار برده میشوند.

نصب شیر های قطع کن برای هر موقعیتی امکان پذیر است به عنوان مثال شیر در قسمت پایینی، بالایی یا میانه قابل نصب است. شیر ایمنی قطع کن در برابر خوردگی و ضربات مقاوم است. این وسیله در برابر نشت گاز بر اثر سوانح طبیعی ایمن است. این شیر هنگام بروز حادثه طبیعی مانند سیل و آتش سوزی به طور خودکار جریان را متوقف میکند. شیر ایمن قطع کن پنل یکپارچه کنترلی دارد و در نصب از انعطاف پذیری خوبی برخوردار است. شیر های قطع کن بخشی از سیستم دقیق ایمنی هستند که باعث حفاظت در برابر صدمات احتمالی به افراد، تجهیزات یا محیط میشوند.

خرید شیر قطع کن

فروش شیر ایمنی قطع کن

برای استفاده از شیر های قطع کن در سیستم های ایمنی لازم است تا شیر قبل از به کار بردن مورد ازمایش قرار گیرد. دو نوع آزمایش برای اثبات سالم بودن شیر های ایمنی وجود دارد. آزمون پایداری و آزمون تشخیصی. آزمون پایداری یک آزمایش دستی است و آزمون تشخیصی یک ازمایش اتومات است که احتمال درصدی از خرابی های شیر را تشخیص میدهد. برای مایعات، شیر های توپی به عنوان شیر قطع کن استفاده میشوند.

استفاده از نشمین گاه فلزی در شیر های توپی باعث صرفه جویی در هزینه های تولید و تعمیر میشود. برای قطع کردن جریان هوا، شیر های گیوتین، شیر های پروانه ای و شیر های چرخشی استفاده میشوند. شیر های قطع کن برای عملکرد خود نیاز به یک محرک دارند. این محرک ها بر اساس نوع خرابی ایمن طراحی میشوند. انواع محرک ها عبارتند از محرک الکترو هیدرولیکی، محرک سیلندر هیدرولیکی و محرک پنتوماتیک.

انواع محرک بر اساس شکل ذخیره انرژی: سیلندر منفرد، سیلندر دو عامل. سیلندر منفرد یک فنر برگشتی دارد که انرژی را در فنر فشرده ذخیره میکند. در سیلندر دو عامل انرژی در حجم مایع فشرده شده ذخیره میشود. شیر قطع کن با محرک هیدرولیکی دارای یک فنر است که با قطع شدن جریان الکتریکی شیر را میبندد. دو نمونه ازین نوع شیر به نام شیر قطع کن گاز و شیر قطع کن برقی آب در بازار موجود است. شیر قطع کن با محرک هیدرولیکی یکی دیگر از انواع شیر است که نیازی به اعمال انرژی خارج از سیستم ندارد. زیرا کاملا اتوماتیک است و با جریان سیال کنترل میشود.

یکی از مزایای شیر های قطع کن صرفه جویی در وقت و هزینه است. همچنین امکان تعمیر آسان دارند و کار با آنها ساده است. برای سفارش این محصول با مدیر فروش سایت در تماس باشید.